2022年4月15日金曜日

Easter Vigil 2022 at St Viator Kitashirakawa Church
2022年度復活徹夜祭(北白川教会)



We prayed in the Mass of Easter Vigil celebrated by Fr William at St Viator Kitashirakawa Church. We had not been able to get together at church for a long time since the end of last January, so we were really happy to have the Easter Mass together.
聖ヴィアトール北白川教会で、ウィリアム神父様司式で復活徹夜祭をお捧げしました。1月以降公開ミサはできなかったので、この日を迎えられて本当に嬉しかったです。

Ms ODA, the new principal of St Viator School, who is an associate member, played the organ with such beautiful sounds. Fr William celebrated served by another associate member Mr Oshima. It was really a moving mass.
洛星の新校長小田先生がオルガン奏楽をしました。彼女が選ぶ音はいつもとても美しいです。またウィリアム神父様は、大島さんの侍者奉仕で安心して司式されていました。

0 件のコメント:

コメントを投稿

新入生へのウィリアム神父様の挨拶 <br>Greetings from Fr William to the new students <br>February 11, 2022

入学試験に合格し、入学が確定した生徒に、本校チャプレンのウィリアム神父様からご挨拶のビデオメッセージが届けられました。 Our school chaplain Fr William sent a greeting video message to the children, w...